10 november 2014

Woonbeurs - Part 2


Woonbeurs, ik was nog niet klaar. We gaan nog even verder met de woonbeurs, want ik had nog een deel 2 voor jullie klaarliggen. We beginnenn bij de Karwei stand, heel veel hebben deze al veel gezien, maar toch nog mooi om even met jullie te kunnen delen.



Wat me veel opvalt zijn natuurlijke invloeden, veel planten, insecten, bloemen, in opdrukken, echte planten en in gebruik van materialen. Ik hou er wel van! Daarbij ook het stoere, als veel industriele lampen, metaal en ijzeren spullen die als accessoires worden gebruikt. Ook de kleuren die gebruikt worden passen daar goed bij, veel neutraal, bruin, zwart, wit en groentinten. Echt de natuur die goed word opgezocht. De combinatie van alle materialen vind ik prachtig! En natuurlijk koper, echt super! Het geheel vormt toch een warm en welkom gevoel.






Ik kon wel uren blijven rondlopen in de karwei stand, het liefst nam ik alles mee naar huis! Wat vonden jullie hiervan, veel inspiratie uitgehaald? Gekocht? of uiteindelijk al thuis wat aan het verven geslagen en aan het veranderen geweest? 


Hier vond ik het prachtig, een hele grote stand, met lieve en rustige producten en sferen. Nu hou ik niet van elk dingetje, het moet bij niet te lief en meisjes achtig worden, maar deze beelden wil ik graag nog even met jullie delen. Wederom, veel natuur wat je in huis brengt met alle meubelen en accessoires, het hele sfeertje is heel fijn! De draadtekst blijft ook zo leuk! 





Vintage, hergebruik, schoolstoeltjes van vroeger, ik vond het altijd al mooi, maar het komt nu echt keihard terug van weggeweest. Simpele materialen die ook een fijne sfeer brengen, en waar je nooit zo snel aan zou denken om dat juist in je huis te zetten. Juist nu is het de tijd om het te doen, en alle inspiratie om je heen helpt je daarbij om het oude in het nieuwe te mixen, zonder dat het een zooitje ongeregeld in je woonkamer word.



Lijst wat veren in, waarom niet. super veel sfeer, en een warme fijne uitstraling!
En wat vind je het van oude deksel, hup aan je muur, mooie vaas met tak erbij en klaar! Ik vind het supergaaf! 



Dit zijn wel echt de stukken die je niet allemaal in je huiskamer zou willen zetten, dat kan ik me helemaal voorstellen, omdat je zo een sfeer krijgt die net even teveel van het goede is. Bij elkaar vind het wel super om te zien. Je moet er echt van houden. Maar al deze objecten zie je tegenwoordig wel veel terug in een nieuw jasje, of niet eens. Juist die grote oude kast als pronkstuk, of dat grote gewei aan je muur. Echt voor de wow factor! 




Geen opmerkingen: