13 november 2014

Black & White


Gewoon even een feelgood blogje tussendoor. En daar is het kamertje weer, dit is toch ook wel mn meest favo hoekje altijd hoor, op alle foto's zie je dit, misschien moet ik eens afwisselen :) Maar ik ben nog beetje bezig met het mint eruit werken, en ik kom er nog niet helemaal uit met de overkant. Dit is het binnenkom uitzicht, dus dat is ook niet geheel onbelangrijk toch?  En daarbij vond ik het gewoon leuk om weer wat foto's te maken van dit plekje, het veranderd toch steeds weer. 


Deze sterrenslinger is van de Hema, de kerstafdeling, kerst of geen kerst, Javi is het sterrenkindje, altijd al sterren geweest op zn kamertje, dekentjes, trappelzak, doeken.. gewoon een mooi symbool! He's our star! De zwarte metalen ster blijft ook echt mijn favoriet! Ben er nog steeds zo blij mee, zou hem overal wel willen hangen, maar hier hangt hij nu het allerbeste. Maar de woonkamer vind ik toch ook wel een leuke plek. Ik kocht de metalen ster bij Den Bestenstyling, maar er zijn meerdere webshops die ze verkopen. 


De bekers .. ik heb zo lang geduld moeten hebben voor deze leukerds! Ze komen bij Flying Tiger vandaan, maar steeds als ik er was, waren ze er niet, elke keer waren ze op! Uiteindelijk heeft een aardige meid die ik via Instagram volgt ze voor me gekocht. Blij mee! Het zijn dus mokken, maar ook prima voor plantjes ;) Het lampje ernaast is van Ikea en de draadmanden van Big Bazar. 

Onze kleine man word wel verwend trouwens, vriendin D. gaf deze zebra, omdat hij al lichtelijk een dierentuintje aan het sparen is. Zo heeft hij de giraf en olifant ook al, Toen ze zebra tegen kwam vond ze die wel zo leuk dat ze hem maar cadeau heeft gedaan :) want dat paste zo leuk in zn kamertje. :') Lang leve de action! Daarnaast geef ik toch ook wel veel cadeautjes aan Jaaf, like if he cares.. de zwarte nikes voor op de groei en de Ramones Trui, want de naam van mn broertje/ome Johnny staat erop. En hey, hij is zwart en zoveel zwarte kleding is er nou ook weer niet voor kleine mensjes! 


Geen opmerkingen: