26 november 2014

Binnenkijken - TWINS!


Yes weer een fijne binnenkijker! Dit keer van Marloes en Nicolai en wel de kamer voor hun twingirls! Marloes heeft zelf de foto's gemaakt en ik heb er een aantal uitgezocht. De hoogte in dit kamertje is echt te gek, en erg leuk aangekleed!! Kijk en lees mee ! 

-----


Hoi,
Ik ben Marloes Horsman, 28 jaar en dit jaar eindelijk getrouwd met mijn jeugdliefde Nicolai Pohan. Samen hebben wij een zoon genaamd Sam die net 2 jaar is geworden. 

Ik ben opgegroeid in Den-Haag, in 2008 gaan samenwonen in Delft om vervolgens in 2012 een huis te kopen in Pijnacker. Onze woning was een sociale huurwoning die wel een aardige opknapbeurt kon gebruiken! Gelukkig bleek mijn man erg handig en ik kon al mijn creativiteit kwijt bij het verven, behangen, en inrichten van het huis en de tuin. 

We wonen hier super fijn!



Het afgelopen jaar kregen wij de schrik van ons leven toen we de dag voor onze trouwdag bij de verloskundige hoorde dat ik in verwachting ben van een tweeling! EEN TWEELING! Nu ondertussen 35 weken zwanger van 2 meisjes en erg gelukkig. 
De tweede schok, ik was ervan overtuigd dat ik allemaal jongens zou krijgen (nergens op gebaseerd natuurlijk, gewoon een voorgevoel)

En toen; de babykamer. We hebben nog even zitten twijfelen of we niet toch een soort zolder of verdieping moesten bouwen. Maar al snel besloten om de ruimte voorlopig zo open en hoog te houden. Als de meiden ouder zijn gaan ze een week logeren bij opa en oma ;) en kunnen we altijd nog een leuke vide of hoogslaper creĆ«ren, dat is het idee.



Inspiratie voor de kamer haal ik overal vandaan, maar het begon bij het kopen van een grote oude kast via marktplaats. Ik dacht meiden hebben veel spullen dus we moeten een lekker grote kast. Deze heb ik avonden zitten schuren, plamuren en gronden om vervolgens een mint kleur te geven. Van een vriendin kreeg ik leuke behangetjes in lekker vel roze voor de binnenkant.

1 wand hebben we ook behangen in deze mint kleur. De hangstoel; daar was ik al jaren verliefd op en komt in elk woontijdschrift terug. We hebben deze helemaal in Brabant opgehaald omdat hij ineens nergens meer te krijgen was. Fijn dat hij ook nog heerlijk zit! 

De commode en 1 bedje had ik nog van Sam zijn kamertje. Die moet nu gaan leren om in een groot bed te slapen (dat nog geen suc-6 is trouwens) Hij is zo enthousiast dat hij meerdere malen even uit bed komt om dat te melden. Via marktplaats vond ik precies hetzelfde bedje (is toch wel zo leuk, 2 dezelfde)



Verder heb ik een geweldige vriendin die super kan haken, breien en meedenken. 
Zij heeft voor mij veel decoratie gemaakt, zoals de sterretjes, de apen de giraf twee super leuke slaapzaken met houten knopen en het mandje aan de kast.

Ik kom met een plaatje en zij maakt het voor me na, geweldig blij met haar! Mijn moeder heeft het dekentje gehaakt en zo werd mijn kamer langzaam steeds meer gestyled. De kapstok voor boven de commode had ik op pinterest gezien (het idee) haakjes bij de Xenos vandaag en de plank lag nog in de schuur.




Mijn tips:
Vooral beginnen, mijn vader zegt altijd; denken kost het meeste werk, maar het moet niet bij alleen denken blijven. (voeg ik er dan aan toe)

Heb je een leuk idee? Start ermee.
Daarnaast wil ik nog weleens doorslaan met mn interieur tik en heb ik op een gegeven moment teveel decoratiemateriaal. Voor mij soms goed om wat weg te laten.

En als laatste nog een tip van mijn man: combineer goed gejat met zelf gemaakt. 
Sommige dingen kunnen je heel eenvoudig zelf maken en het hoeft daardoor niet veel geld te kosten ;) Zo was dit soort kast ook te koop voor meer dan 1000,- euro, en nu via marktplaats voor een prikkie! 

Echt hartstikke leuk dat Brenda onze babykamer op haal blog wil tonen.
Bedankt!


Geen opmerkingen: