13 oktober 2014

Paperbag van A tot Z

Letters blijven toch wel een hype en zeker in het interieur zie je vaak letters terug. Daarom leek het mij wel een goed idee daar wat meer mee te doen. Aangezien ik al paperbags verkoop besloot ik nu om het hele alfabet aan te bieden. 


Ze blijven super handig die zakken, dus waarom zou je deze niet aanschaffen en in je interieur verwerken. Je kan ze handig gebruiken in je hobbykamer, om al je kleine frummeltjes in te verzamelen, of juist om cadeaupapier in te stallen. Maar gebruik de zak eens anders dan een opbergmogelijkheid. Juist als interieur item! Zo kan je in de zak bijvoorbeeld gewoon een vaas met water zetten, en er mooie takken in zetten. Weer eens totaal wat anders, maar juist zo leuk! De rand van de zak kan je bovenaan natuurlijk omvouwen, maar je kunt hem ook ongevouwen laten, net wat jij mooi vind.

De zakken zijn te bestellen via de webshop www.mijnwebwinkel.nl/winkel/brenstijl  en je vind ze via het menu links in de Papershop. Bij bestellen geef je aan het einde van het bestelproces bij de opmerkingen aan welke letter jij wilt hebben.

Momenteel zijn er ook leuke paperbags voor de herfst/winter en kerstdagen! Hoe leuk zullen die staan met wat takken en kleine versieringen!  Ik zou zeggen ga snel eens kijken, en kijk gelijk wat ik naast deze zakken nog meer verkoop.

Geen opmerkingen: