8 oktober 2014

Inspiratie na de woonbeurs

De Woonbeurs is geweest dus alles in huis moet er ook weer aan geloven. Natuurlijk hebben jullie de foto's nog van me tegoed, dus die zie je hier later voorbij komen. Maar nu eerst even de eigen woonkamer die eraan mocht geloven, nieuwe spulletjes dus de boel moest omgegooid worden. 



De meeste nieuwe spullen staan in de andere hoek die ik veranderd heb, maar toch begin ik even met de eettafel. Aangezien die ook behoorlijk is veranderd door vrij weinig te veranderen. Er stond namelijk een grote fotolijst met onze trouwfoto aan de kop van de tafel. Altijd heeft die daar gestaan, en altijd op de eettafel. Nu dus voor het eerst eten zonder trouwfoto ;)

De grote vaas met takken werd het grote object dit keer. Maar een muur is best kaal als er niets voorstaat of aan hangt. Gelukkig had ik nog een simpele witte kaart met 'blije gedachtes' en had ik op de woonbeurs een kleurrijke poster gekregen met een afbeelding van een veer erop. Vult elkaar zo mooi aan en geeft gelijk een gigantische kleur boost. Bedenk het eens zonder die poster, een stuk soberder, wat ook heel mooi is, maar nu even deze explosie van kleur. Best gezellig zo, en een vrolijk beeld nu de herfst ons toch echt trotseert.

You like?






Geen opmerkingen: