30 september 2014

Javi's Speelhoek

Een tijdje geleden gooide ik mijn volledige woonkamer weer helemaal om, omdat ik het ouderwetse schooltafeltje voor Javi binnenkreeg. Zijn hoekje moest veranderd worden, maar gelijk het gehele huis ging mee omdat ik zijn speelhoekje opener wilde maken. Alles dus anders, en nu is zijn speelhoekje is super gezellig. Op instagram hadden sommige van jullie het misschien al voorbij zien komen. Nu dan even het resultaat hier.


Ik probeerde eerst het tafeltje en stoeltje met de lijst met de afbeelding en lijst van Ikea tegen de muur, de Hema mand en andere spulletjes eromheen, maar ik vond het toch nog te simpel. En aangezien ik de hele woonkamer toch aan het omgooien was, en het pronkrek ineens 'over' was besloot ik die eens erbij te zetten. Het resultaat vond ik erg geslaagd en net even anders dan dat ik hem normaal zou gebruiken. Toppertje dus, want als het net even anders dan anders is, daar hou ik van!

Zo is Javi zijn hoekje net even anders dan een normale kinderspeelhoek. Echt een hippe kinderhoek!












Geen opmerkingen: