29 september 2014

Bloggen voor Hema

Yeaajj! Het gaat wel lekker zo met het bloggen voor Hema. Onlangs schreef ik nog een blog voor Hema, en ook deze kwam weer direct online! Superleuk!

Lees de blog hier!
http://blog.hema.nl/blog/149/

Dit keer ging het over de snijplank. Je hoeft de snijplank natuurlijk niet altijd als een snijplank te gebruiken. Want tegenwoordig is het ook een woonitem en echt een toevoeging voor je interieur, zowel keuken, als woonkamer.


Zo gebruik ik dus 1 van de snijplanken die ik in huis heb. Toch een aantal gezellige spulletjes bij elkaar, zonder dat het rommelig word, en het staat ook juist heel gezellig! In de keuken heb ik natuurlijk nog meerdere exemplaren staan en liggen, en daar worden ze eigenlijk ook niet gebruikt op de manier waar ze uiteindelijk voor bedoeld zijn. Maar echt om de keuken gezellig te maken. 

Natuurlijk ben ik benieuwd wat je van de Blog die ik schreef voor Hema vind. Dat mag je me natuurlijk weer even laten weten! 

Geen opmerkingen: