8 september 2014

Vakantie & Kandelkraal

Het word even tijd voor een kleine break! De webshop zal gewoon open blijven, maar de orders worden even niet verwerkt & verstuurd. Vanaf 22 september weer!  Want ik heb even vakantie.



Zo ga ik alvast wat vooruit werken - bestellingen bij mn leverancier - kandelkralen maken - woonkettingen - paperbags - eigenlijk zo veel mogelijk uit de webshop!

Want.. 27 september zal ik in 's-Gravenzande bij de 'Burendag de Eendenvijver' op de mini-braderie staan met een gezellig kraampje! Daar kan je dus alle leuke woonitems uit m'n shop komen scoren! Dus daar gaan alle voorbereidingen nu naar uit. Daarnaast ben ik ook even weg met familie, dus dan ligt alles even stil.

Momenteel zijn de Kandelkralen in webshop ook uitverkocht. Dus deze worden binnenkort ook weer aangevuld. Evenals de Kandelkraal Large op de foto's. Deze maakte ik gisteren speciaal voor een klant. Toen die gisteren eenmaal af was, vond ik hem zo leuk dat ik hem nu ook in de webshop zal gaan plaatsen!

Zoals je ziet, gekleurde waxines staan ook superleuk! Hij gaat 21,95 kosten is 85 cm lang, er is plaats voor 5 waxinelichtjes!



Geen opmerkingen: