10 september 2014

Blog Academy Hema + Instagram

Vandaag was ik op de Hema Blog Academy, met nog 1000 andere genodigden. We woonden de allereerste editie van het de Blog Academy bij, waarbij je je via hema.nl kon aanmelden. Uit alle aanmeldingen kozen de mensen van Hema een aantal bloggers (of niet bloggers) uit om deel te nemen aan deze informatieve dag. En ik was dus 1 van hun! Super spannend, en ik was heel benieuwd. Geen idee wat ik kon verwachten, ook al had ik het programma voor me liggen, maar het was top! 



Ten eerste, super om eens in het Hema hoofdkantoor te zijn, altijd gezien op foto's en nu mocht ik er zelf eens binnen gaan kijken. Awesome! Via instagram had ik al gevraagd of er meerdere mensen die mij volgen ook waren uitgenodigd. En dat bleek! Via wat berichtjes kwam ik Laura tegen die zei ook te gaan, en ja hoor, we kwamen elkaar tegen, al op de parkeerplaats waar we zo ongeveer naast elkaar stonden. Hoe toevallig! We zijn deze dag met elkaar opgetrokken, want je kent toch eigenlijk verder helemaal niemand. Koffie bij binnenkomst en uiteraard een tompouce van de Hema. Na dit lekkere gebakje zijn we de zaal in gegaan waar het event zou gaan gebeuren. Plaatsje opgezocht, en zo kwamen we aan de buitenkant van de rij te zitten - vandaar de pijl op de bovenste foto, that's me! ;)

Genoeg informatie, bekende bloggers die nu al voor de Hema bloggen en live staan, die vertelden over eigen ervaringen, en wat hun met Hema hebben, en waarover ze gaan bloggen op Hema.nl. Na hun introductie mochten mensen uit de zaal vragen stellen. Lekker persoonlijk, en soms ook wel brutale vragen uit de zaal. Informatief, en totaal niet saai, en wel met humor. Althans ik moest wel lachen om bepaalde opmerkingen ed. Heel leuk! Hierna volgde een korte pauze, waarbij we even wat konden drinken en snoepen, en tussendoor even wat nieuwe producten bekijken in de showroom, ze komen bijna in de winkels en ik heb al een aantal leuke dingen gespot!

Na deze break kwam Prof Blogger Yara van Chapter Friday, net terug van haar tripje New York, haar zegje doen. Een informatieve en heel duidelijke uitleg over hoe zij ooit begon met bloggen, en hoe ze de blogger is geworden die ze nu is. Daarbij veel tips over teksten in je blogverhalen, foto's en alle do's en don'ts en natuurlijk de mooie verhalen over wat ze heeft meegemaakt en wat ze is geworden door het bloggen. Super om te zien, en mooi om te horen. Bizar dat het mogelijk is met bloggen je geld te verdienen, door je passie met de wereld te delen.

Ik heb een mooie dag gehad, totaal anders dan elke andere normale dag, het was fijn! We kregen een lieve goodiebag mee, met een aantal leuke goodies, en we krijgen de kans te bloggen voor Hema. Ik ga eens kijken wat ik daar voor leuks mee kan doen, en misschien komt er dan zo af en toe een blog van mij online op de hema website, zou super zijn! Dus ik hou jullie daarvan op de hoogte!

Oh ja, www.blog.hema.nl voor de allereerste blogs te kunnen bekijken!



En om deze dag dan af te sluiten, wat leuke goodies uit mijn eigen webwinkeltje, op foto's van Instagrammers! Bovenstaand verschillende diaperbags, die nu ook bij Studio Blomm te koop zijn in haar webshop. Ze stonden vandaag online, en ze zijn al bijna uitverkocht. Superleuk!! 

En dan hieronder, babykamer in de maak! Deze foto is  van mn lieve zwangere vriendin Danja. De Diaperbag heeft daar inmiddels ook zijn plekje gevonden! 

& tot slot een foto van Room26.nl. De post deed niet wat die moest doen, maar dan heeft ze uiteindelijk ook haar Paperbags in huis. Ze staan heel leuk en ze zijn goed gevuld. Dus ook ideale kantoor benodigdheden! 





Geen opmerkingen: