13 september 2014

Bloggen voor Hema

Gisteren schreef ik mijn eerste blogbericht voor Hema. Super spannend, wat zou eruit komen? Krijg ik feedback, moet het net even anders dan ik normaal zou doen? En de vraag, zou ik goed hebben geluisterd afgelopen woensdag, en de tips die ik daar te horen kreeg goed hebben verwerkt in mijn blogbericht voor Hema..



Antwoord op die vraag kan ik geven... JA!!
Nadat ik mijn bericht had ingestuurd kreeg ik redelijk snel daarna een bericht van Hema terug.. niets feedback, ja feedback in de zin van, je blog is goedgekeurd en voldoet aan alle verwachtingen en zal dus online worden geplaatst. Whiieeehooee! Super leuk, en mijn dag was helemaal goed! Er stond in het berichtje ook nog vermeld dat mijn inzending was gekozen uit 70 anderen. How bizar! En hoe gaaf! WOW!

Zojuist zat ik weer even te apengapen op de allernieuwste pagina van hema.nl en daar was die dan, ineens, mijn blogbericht die online staat. Jaaa!! Het blijft nog even raar om te zien, en mn 'Kandelkraal' is ook mooi in beeld. Maar daar staat mijn berichtje dan te shinen op de hema blog!

Ga hem snel bekijken en laat maar weten wat jij ervan vind, want dat vind ik leuk om te horen. hihi.
Bedankt Hema, op naar de volgende blogberichten!

Bij deze de link ---> http://blog.hema.nl/blog/78/

Geen opmerkingen: