25 september 2014

InstaStijl

Jaaaa! Ik ben allang weer terug van vakantie hoor! Het was een heerlijk weekje even niks, zwemmen, shoppen en luieren (voor zover dat gaat met een kleine) Maar was super, gigantisch veel geluk gehad ook met het weer, een klein toetje. Op instagram was al te zien welke goodies ik had gescoord, en bij thuiskomst de veranderingen in huis.


Vooraf had ik al een aanta leuke adresjes doorgekregen van Angelina, zij van Eunoia Studio ed. Want zij woont namelijk in Groningen. Ik kreeg van haar een lijstje met superleuke woonwinkels die het wel waard waren om langs te gaan. So i did! Sostrene Grene is echt AWESOME! Het is vergelijkbaar met het welbekende Flying Tiger, maar net iets luxer. Sostrene Grene is een Deens merk, wat momenteel en helaas alleen in Groningen gevestigd zit. Ik hoop zo dat ze dit gaan uitbreiden en zich op meer plekken, liefst bij mij in de buurt, gaan vestigen. Want eventjes naar Groningen rijden zit er voor mij nou ff net niet in. Maar een leuke aanrader dus! Mijn mandje zat eigenlijk al direct vol toen ik binnenstapte. De glazen kistjes in verschillende varianten zijn zo leuk! 

Daarnaast vond ik Laif en Nuver ook heel fijn. Wel wat duurder met de producten, maar alleen al om rond te snuffelen is al een leuke ervaring. Ze verkopen daar onder andere veel zinken letters, en hebben heel veel keuze uit leuke ijzeren tekstborden als 'I love you to the moon and back' met leuke afbeeldingen.Bij Laif en Nuver kocht ik uiteindelijk een kaart en het houten autotje dat je bovenaan op de foto ziet staan, voor onze kleine man. 


En deze week dus weer thuis! Afgelopen weekend gelijk weer even bij de Hema gekeken, want ze worden overal veranderd en ohh wow wat een leuke nieuwe producten! Ik kocht een waxstempel en ben reuze benieuwd! En ik ben ook nog even bij Xenos en Karwei geweest, want de nieuwe Karwei folder straalde veel moois uit, en de lookalike Ferm Living mand vond ik wel een goed idee met mn Cadeaukaart. De glazen boxjes zwart en wit, nu eindelijk zonder print op het glas. Hoe fijn! Dankjewel Xenos! *trouwens de ronde spiegel met riempje is ook van Xenos.

En via Instagram Jessica Windt zo gek gekregen om voor mij te shoppen met de Flying Tiger in Haarlem. Want de mokken vond ik zoooo leuk, en steeds als ik er was waren ze er niet. En aangezien Tiger nou niet zo om het hoekje zit bij mij, en bij haar wel, ging ze zondags even een blik werpen, en nu zijn ze er! Super blij mee, van elk 2 bekers in huis. & ook Kwantum is nog steeds goed bezig. Naast de mooie spullen die ik vaak voorbij zie komen, en de klapper die ze pasgeleden hadden met de lookalike Eames stoelen, hebben ze nu ook fantastische lampen. Mijn variant stond nou niet bepaald te shinen, maar het is iets wat ik wel al langere tijd wilde hebben. Een prikkabel! De gekleurde bolletjes die erbij zaten neem ik even voor lief, maar met neutrale bolletjes erin word het een superstoer woonitem.. Hoera voor de fijne prijs! 25,- ! ipv designprijzen ;)


Geen opmerkingen: