2 september 2014

Stoere metalen zwarte ster


Liefde op het eerste gezicht toen ik deze ster tegenkwam.Het begon met een blogbericht van Sandra den Besten via een foto op instagram. In die foto op instagram spotte ik heel klein een afbeelding van deze ster, na het blogje gelezen te hebben en de bijbehorende plaatjes wist ik waar ik moest zijn voor deze ster. Haar webshop! waar ze hele mooie, leuke, stoere en niet alledaagse woonaccessoires verkoopt. www.denbestenstyling.nl 



Na lang lang lang nagedacht te hebben, heb ik hem dan uiteindelijk ook aangeschaft, ik moest wel even weten hoe groot die was, en hij bleek 60 cm. Geweldig mooie maat, lekker groot, maar niet te groot! Nu ik op de kamer van Javi meer naar stoere jongenskamer neig te gaan, en de mintkleuren langzaam maar zeker verdwijnen was deze ster HET helemaal! 

Blame the chair! want daarmee begon het idee van, laten we er een stoere jongenskamer van gaan maken. De stoel is van Kwantum trouwens. WHUT? ja kwantum kan soms best hip zijn met echte nep design stoelen in de aanbieding, om dan maar te zwijgen over die leuke tafeltjes die ernaast stonden, maar dat werd me net even teveel ;) 

Steeds meer verdwijnen de minttintjes uit zn kamertje. Zo hadden we pas nog een binnenkijker in Jaafs domein met veel mint. Het werd blijkbaar ineens te lief voor die kleine stoere vent van ons. In mijn ogen althans, het zal Javi werkelijk een worst wezen! Anyway! .. de ster, de kamer, zwart. Juist! Het huisje draadmandje kocht ik afgelopen week in Haarlem bij Flying Tiger, och zo geweldig die winkel, en de cementen huisjes zijn van Xenos. De kaart met Batman en de Growup kaart zijn van mijn eigen shopje :) Wederom nog steeds te bestellen!   

Maar de ster, is nu wel echt het ding wat het plaatje maakt in deze kamer. Hij valt op, ik zie hem elke keer als ik op de trap huppel, en dat doe ik nog wel wat keren op een dag. En ik kijk dan altijd zijn kamer in.. Ik ben echt fan! Heel stoer, van metaal! Deze sterren worden het echt 'he-le-maal'! Nu is deze wel iets anders, maar google eens op Amish Barn Star, of op zn nederlands, ster! Dure krengen wel, maar zo gaaf! Wees gerust.. ze komen vast in goedkopere uitvoeringen bij Xenos, Leen Bakker of Kwantum... toch? ;) 




Geen opmerkingen: