19 augustus 2014

Brenstijl gaat buiten de grenzen

Hea?! Wat? Buiten de grenzen? Jaja!! Vanaf morgen zullen er een aantal van mijn paparbags te koop zijn in een super leuk winkeltje in Dirkshorn waar originele woonitems worden verkocht. Lef.Durf#doen.  De eigenaresse, Mirella, vond deze bags zo leuk, dat ze besloot een aantal zakken in te kopen. Een groot compliment, en echt onwijs leuk! Ben dan ook erg benieuwd hoe ze het gaan doen in haar shopje. 

Jammer genoeg woon ik nou niet bepaald om de hoek, dus ik heb het winkeltje nog nooit in real life kunnen zien, maar ik ken de foto's, en het ziet er zo leuk uit! Dus mocht je ooit in de kop van Noord Holland zitten, raad ik je aan, ga eens langs bij Lef.Durf#doen. Het is een winkeltje aan huis, en valt wel op door de erg leuke en hippe uitstraling. 

Bekijk eens de website www.lefdurfdoen.nl.





Geen opmerkingen: