19 augustus 2014

Nieuw in de webshop - kaarten!


Gisteren maakte ik de kaarten en ging ik even langs de drukker voor info. Vandaag zijn ze al verkrijgbaar in de webshop! Soms kan het snel gaan.

Al langer had ik het idee eens aan kaarten te beginnen, maar ik wist niet zo goed wat, en het kwam er nog niet helemaal uit. Wel al die leuke woonkettingen met knijpertjes, maar niets om eraan te hangen. Daar is dus nu verandering in gekomen.

Op dit moment heb ik 5 verschillende, ze zijn gedrukt op 300 grams papier en zijn 10x15 - ook wel A6 formaat. Ik heb 2 versies van Grow up, but don't grow old, zwart en wit. De Batman Tadadaa ook in zwart en wit en de 'Hush little baby don't you cry' (deze variant is tijdelijk verkrijgbaar, op=op)

Ook heb ik al weer andere kaarten klaar staan. Je moet me dus goed in de gaten houden! ;)


De kaarten zijn NU! verkrijgbaar in de webshop en kosten 1,75.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/brenstijl/c-2439915/papershop/
Alleen kaarten hebben? Dan is het handiger om mij even te mailen, mail@brensel.nl, of een bericht te sturen via de webshop. Dat scheelt weer in de verzendkosten.

Het menu is nu ook aangepast, je hebt nu de papershop en de woodshop, en de overige artikelen vind je op de beginpagina. Happy shopping!




Geen opmerkingen: