4 juli 2014

Long ago & New!

Zo dat was lang geleden, ik weet niet wat en hoe ik zo kom dat ik nogal stil was. Het zal wel iets zijn met drukte. Naast dit, fotografeer ik ook freelance. En aangezien ik nu even een hele riedel shoots op een rij heb, schiet het er blijkbaar even bij in. Gelukkig word het hier nog steeds druk bezocht als ik zo de statestieken mag geloven, dus dat is wel fijn!

Nog even voor wie het vergeten was, de webshop! ;) http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/brenstijl/
Soms kijken er mensen overheen en gaat gelijk het menu in, maar als je net in de webshop komt, scroll gelijk naar beneden en je vind de paperbags en meer!

Naast een heleboel bestellingen die ik heb mogen ontvangen en verwerken (nog een reden waarom ik even niet blogde) heb ik ook niet stil gezeten in creaties! Kijk mee, even huiver! ;)


Ik maakte een aantal weken geleden een nieuwe Paperbag - we hadden de White Cross Paperbag al, nu ook nieuw in de webshop, de Paperbag Traingle! & zo maakte ik afgelopen week ook nog de hanger voor een klant, de verbeterde versie al zeg ik het zelf. :) Deze staan nog niet in de webshop. Toch hebben? mail@brensel.nl doet wonderen! ;)




Ook leuk, een nieuw kraampakket in de webshop! Hoe origineel kan je kraamcadeau zijn, een setje om niet meer te vergeten! :) De romper maakte ik in de eerste instantie als een cadeau voor mijn zwager en schoonzus, maar ik vond het zo leuk dat ik dacht, deze moet in de webshop! Ideaal voor beide geslachten in een lekker mint kleurtje met stoer zwart!



En naast de Traingle Paperbag, kwamen er ook 2 nieuwe Diaperbags bij. Ook helaas nog niet in de webshop, maar ik maak ze wel met alle liefde voor je. Animal planet is born! Ze worden allemaal persoonlijk voor je gemaakt, dus ze verschillen altijd van elkaar, en van de foto.



Deze Diaperbags kan je uiteraard ook kiezen bij je kraampakket. Die je uiteraard ook simpelweg jezelf cadeau kan doen ;) Voor de uitgebreide beschrijving, ga naar de webshop! Link bovenaan dit blogje!



Zoveel nieuws! Daarom ook deze leuke Woonketting Foto. 1 meter lang & 5 knijpertjes voor jou leukste foto's of kaarten! Hij kost 12,50! Leuk voor slaapkamer, woonkamer, wc, wat jij wilt! Alles word gezellig met een woonketting en jou persoonlijke plaatjes!

De kaart zat in een pakketje kaarten. Ik heb het setje gekocht bij Loods5, het is van het merk ZUSSS.

Geen opmerkingen: