6 juli 2014

Happy Customers

Vaak vraag ik aan klanten die wat bij me kochten of ze een foto willen sturen van hun aankoop. Ik krijg aardig wat foto's binnen die ik vaak wel op facebook plaats, of ik vind ze via instragram terug onder #brenstijl. Maar ik krijg ze soms ook gewoon opgestuurd, hier een aantal van de afgelopen tijd! 


Dit is een normale woonketting, die je eventueel zelf kan aanvullen met knijpertjes. De bovenstaande is een meter lang, met 5 knijpers! Deze woonketting heeft grote kralen. Superleuk met die leuke vierkante instagram portretten!



En dit is de Woonketting Foto, kleine kralen ook 1 meter lang ! Superleuk bij zo'n tussendeur!


Oke, deze telt niet, want ik maakte deze foto zelf, en ik gaf het weg als cadeau, maar ze zijn zo leuk samen!


Ik had een stapel grote paperbags thuis liggen, iets te groot misschien maar toch zijn ze een hit! Ik gebruik hem zelf voor het speelgoed van onze kleine man in op te bergen. Ik noem maar een voorbeeld, zo groot er kan zoveel in en prachtig in je woonkamer! Ik verkocht alles en schilderde er een grote witte veer op! Staat toch super naast die oude kast! 

& daarnaast zijn de enthousiaste reacties na het krijgen van de bestelling ook nog super, neem nou deze, die ik kreeg via de mail. Dat maakt mijn dag wel hoor! :) 

"Het is aangekomen en in 1 woord GEWELDIG!!!! Ik ga dit weekend nog foto's maken!!!
Fijn weekend!!! En blijf vooral mooie spullen maken"

 Dat maakt mijn dag wel hoor! :) 

Geen opmerkingen: