7 juli 2014

LEGO

Lego! Wie is er niet 'groot' mee geworden. Iedereen kent het wel, die fijne kleine blokjes waar je heerlijk mee kan bouwen. Je fantasie kon je los laten gaan, de mooiste dingen maakte je ermee, wat staat voor urenlang speelplezier. Misschien lag het speelplezier soms bij jongen iets hoger dan bij meiden, maar ik was fan! Als ik eraan terug denk heb ik altijd uren ermee kunnen spelen, alleen of samen. En soms zou je willen dat je weer even kon gaan zitten op je krent, en je weer even helemaal in je eigen 'legoworld' kon duiken. 

Nu ging het kind in mij los toen ik deze grote blokken al een hele tijd geleden tegenkwam via Instagram. Grote mensen blokken!! Oke, ze zijn nog steeds meer voor de kleine mensjes onder ons bestemd, ook in deze variant. Maar ook grote mensen worden hier blij van! Alleen al omdat het super spannend staat in je huis! 


Je kan wel zeggen dat het een design stukje lego is. Ze zijn in heel veel kleuren beschikbaar, voor elk interieur wel een passend kleurtje, en ze zijn er ook in de welbekende lange legoblokken. Ik koos zelf voor de kleine blokjes, in wit en lichtblauw (eigenlijk vind ik dit geen lichtblauw) want hij is harstikke mint! Via Bol.com.

Net als de 'echte' lego kan je ook deze grote blokken stapelen, en deze grote mensen legoblokken zijn ook nog eens praktisch, want het is namelijk een opbergbox! Ideaal voor al dat kleine speelspul van je frummel.

Wij werden er in ieder geval erg blij van! Nu heeft deze kleine man de normale lego nog niet inreallife mogen ontmoeten, maar hij zal vast raar kijken dat de gewone legoblokjes zo klein zijn ;)



Geen opmerkingen: