8 juli 2014

Woonkamer verven!

De verf stond aan het begin van de week al klaar, maar ik durfde die hele week niet te beginnen, bang dat het tegen zou gaan vallen, toch stiekem zonde vinden van de kleur die al op de muur zat, want ik vond hem prachtig. Alleen het nadeel, vies weer, was donker huis, en daar baalde ik van. 

Na een week 'aankijken' en misschien ook een klein beetje afscheid nemen van de kleur, besloot ik gistermiddag ineens spontaan te beginnen. Alle materiaal was in huis, dus waarom zou ik het gewoon niet doen, het was genoeg geweest, en ik zag wel wat eruit kwam. Het is tenslotte maar verf, en mocht ik het echt niet kunnen aanzien dan kon ik altijd nog een nieuwe kleur erop smeren. *wat doe ik mezelf aan ;) 

Maar nu ben ik zo blij dat ik het heb gedaan! Ik was stiekem bang voor een babykamer effect in de woonkamer.. Deze kleur zou namelijk ook super gaaf zijn in een babykamer. :) Maar ik heet Brenda, en Brenda moet altijd anders zijn dan de rest. Tenminste.. ik doe een poging tot ;) 

Het resultaat mag er zijn, wat een lichte woonkamer, en oh wat fijn! Alle foto's zijn gemaakt met regenachtig weer, wat een geluk dat het viezig weer was deze dagen ;) Maar dan is het gelijk goed duidelijk dat het zoveel uitmaakt! Elke dag een blij licht huis, elke dag zomer in huis. ZO FIJN! 

Wat vind jij van het resultaat? 






En dan onderstaand de voor en na. De na is gemaakt toen ik net alles weer een beetje op zijn plek had gezet, met de verf dus echt net vers op de muur. Wat een gigantisch verschil! En al zoveel lichter in huis met druilerig weer!



Geen opmerkingen: