14 juni 2014

Fijn productief weekje!

Afgelopen week was een druk en fijn weekje! Zo begon ik deze week fris en fruitig, gezien we het weekend net waren terug gekomen van vakantie! Bestellingen verwerken, en oh wat een leuke fijne reacties waar ik blij van werd. They made my day! Zie hier de week in foto's! 



Thuis komen, betekende ook schoonmaken en veranderen. Ik had mijn huisje immers best gemist. Deze stellingkast van Praxis (€15,-) Goeie hippe budgettip! & een blikvanger in huis! kocht ik een tijd geleden al, maar hij was qua styling nog niet naar mijn zin. Te druk, en teveel. Ik besloot 2 dozen van de Hema te halen (€3,-) zodat ik daar spullen in kon opbergen. De grote papieren zak is ook voor spullen. Deze vond mijn mannetje in de supermarkt handig als boodschappentas, en is nu gebombardeerd tot woonopbergaccessoire. Hier en daar wat kleur en klaar was mijn kast. Helemaal blij mee. Alleen de klok.. hangt opzich prima - zonder kast - mooi in het midden - maar hangt sindskort eigenlijk te laag. Verzinnen we nog wel eens wat voor!


Voordat ik begin met koken moet ik het 1 en ander van het fornuis halen voordat ik begin. Ik zet dit meestal op een andere plek op het aanrecht. Nu dacht ik tijdens het koken.. oh inspiratie! Even wat gezelligs van maken. Je echt mn handen jeukten! Ben ook nog steeds erg blij met de fluitketel! Kost een paar centjes, maar dan heb je wel een prachtexemplaar! 


En toen manlief thuis kwam kon hij me nog meer verblijden - paperbags! Ik had gelijk die avond weer wat te doen, en het werd een heel productief avondje! Genoeg orders om te verwerken!


Paperbags en andere accessoires klaar! Dus inpaktijd! Ook een heerlijk klusje dat inpakken! Zo is het echt een feestje als je je bestelling in huis krijgt! Krijg er altijd erg leuke reacties op, super dus om te horen!


Ook was ik deze week jarig! En wie jarig is trakteert! Ik gaf 13 juni 10% korting op bestellingen op die dag! Nu ben ik nog niet wereldwijd bekend dus het liep geen storm, maar toch 2 enthousiaste mensen die geïnteresseerd waren in deze korting. Ook een bestelling voor een woonketting, super! Ik ga deze week weer even kralen inslaan! & ook zo leuk, via via krijg je ineens meer Likes op Facebook erbij, en via facebook dus ook bestellingen binnen. Mijn facebookpagina kun je vinden op www.facebook.com/brenstijl.



Jaaa en jarig zijn betekend ook vaak cadeautjes krijgen! Dit setje kreeg ik van mn ouders, zo blij mee! De handdoek en theedoek zijn van de Hema, het tafeltje, en het windlicht van Leen Bakker. De fles weet ik niet, maar als het ook Leen Bakker zou zijn, zou ik er niet van opkijken!


'Savonds nog meer visite - gehuld in oranje! - want er was een hele fijne voetbalwedstrijd, en echt wat was het een gezellige avond! ik heb niet eens foto's van die avond, je een paar genomen door anderen. Het was echt heel leuk! En zo leuk dat iedereen weer even leuk in thema kwam. *ja het gebeurt regelmatig dat er een EK of WK wedstrijd op mijn verjaardag plaatsvind, daar maak ik gewoon gebruik van. En wat een feest, en geschreeuw! Hihi.

Hierbij dus nog een aantal cadeaus die ik kreeg. De fles en thee/en handdoeken waren al bekend, maar ik kreeg nog een setje thee/en handdoeken, alleen een andere kleur. een pak leuke servetten van Hema, Polaroids voor mn Camera, finally! die kan ik ook weer fijn gaan gebruiken! Een lief wit dala paardje van Loods5, De lettertang van Hema. Yeah! een broodplank van Xenos, en de geweldige weegschaal die ik al zo lang wilde van Dille & Camille. Oh, je kan wel zeggen dat ik heerlijk verwend ben. Ben echt zo blij met alles!

Tot zover mijn weekje! Op naar de volgende fijne creatieve week!  :)

Geen opmerkingen: