10 juni 2014

Binnenkijken bij Sanne



Stel jezelf even voor.Hoi! Ik ben Sanne, getrouwd met Paul en trotse mama van Lieve (10 maart 2013).
Buiten mijn werk in de kinderopvang ben ik graag bezig met interieur en speur ik het internet af naar musthaves.


Waarom wilde je deze kamer van je huis met ons delen?Het slaapkamertje van Lieve is naar mijn idee de enige ruimte in huis die ‘echt af’ is, en klopt tot in detail.Ik ben zo blij met het resultaat, ik kan echt iedere dag het kamertje binnenstappen met het gevoel van: ja, wauw!







De rustige kleuren, de natuurlijke sfeer, en toch de moderne uitstraling.Ik ben blij met het feit dat het geen doorsnee meisjes kamertje is, er zijn wat roze details, maar dat is dan ook meer dan voldoende.


Lieve bekijkt iedere dag weer verwonderd de vogeltjes en hertjes. Ze is er dol op!








Wat was je inspiratie voor de kamer en waar haal je deze inspiratie vandaan?
Het uitgangspunt was voor mij het behang. De vloer lag er, en ik was er ook al snel uit dat ik de muren geen kleur wilde geven. Na heel lang zoeken kwam ik dit behang tegen op internet, en toen ik zag dat de prijs ook nog eens schappelijk was heb ik het meteen besteld.


De meubels zijn tweedehands, doordat ze door 1 kindje gebruikt zijn nog echt als nieuw.
De grote kast heb ik zelf ontworpen en is op maat gemaakt. Veel opbergruimte en dus heel praktisch, maar ook heel hip door de stoere grepen, het steigerhout en de tak. De kast is precies geworden zoals ik het bedacht had, een investering die het wel waard is geweest!






Inspiratie haalde ik overal en nergens vandaan. Ik ben het internet af gaan struinen en heb alle leuke linkjes en artikelen opgeslagen. Daar heb ik een collage van gemaakt, en toen deze klopte heb ik alles besteld. Heerlijk om de kamer in te richten, en af te maken met passende dekentjes, vogelhuisjes en muurstickers.

Wat zijn je favoriete woonwinkels?Wonen met lef(.nl) is toch wel mijn favoriet! Hier komen de stoel, de knoppen en de muurstickers vandaan.


Op de kast ben ik erg trots, een uniek exemplaar, nergens te koop. De rest komt eigenlijk overal en nergens vandaan.... En... lang leve Pinterest, voor heel veel inspiratie! 






Geen opmerkingen: