9 juni 2014

Home sweet Home

Na een heerlijke vakantie in Barcelona zijn we weer lekker thuis! Super genoten van elkaar en Barcelona zelf, we zijn zo'n fan van deze geweldige stad. Het bied zoveel, Gaudi, strand, shoppen, en fantastische wijken. Het is simpelweg een hele creatieve stad, waar ook veel creatieve mensen wonen. Heerlijk om rond te lopen, en zo ook om te genieten van de heerlijke eettentjes. 

Het was wel even wat anders na 2x samen er zijn te geweest en dit keer met een kleine vent erbij. Maar het was te doen. Onze kleine heeft zich super gedragen, was heel gezellig en heeft ook duidelijk genoten van al het nieuws en het samenzijn met papa en mama. Vanaf het vliegveld een kinderwagen, en daarna was het scheuren door de straten van Barca.

En nu dus weer heerlijk thuis! Ook heel fijn, want ik kreeg, ondanks dat ik me gigantisch thuis voel in Barcelona, toch een beetje heimwee naar ons eigen fijne huis, familie en vrienden. Ik ben echt een heimwee persoon, en hou ervan om weer fijn in mn eigen huisje te zijn. 

En thuis betekend weer aan de slag! Voordat ik vertrok had ik al wat orders binnen, maar ja, sorry! Even geduld a.u.b. De pakketjes liggen alweer klaar en ik moet nog wat andere orders gereed maken. Dus alles komt weer lekker op gang! 


De polaroids zijn kaarten met afbeeldingen die we in Barcelona hebben gekocht. Niet heel bekend Barca, maar voor ons zeggen deze plaatjes genoeg. Ik heb ze ook op de kleuren uitgezocht zodat ze fijn bij elkaar passen. Op de foto komt het niet helemaal over dat ze echt op 1 kleurlijn zitten. But they do!

De hangers vind ik ook helemaal geweldig - ook deze zijn te bestellen via de mail, want ze staan nog niet in de webshop. mail@brensel.nl

Geen opmerkingen: