22 april 2014

Leuke items in de maak!

Elke dag ben ik wel bezig met leuke items voor Brenstijl - de webshop! Ondertussen heb ik steeds meer ideeën die op papier staan, die ik aan het uitwerken ben, ideeën voor leuke producten en het maken van een ruime voorraad. Natuurlijk zal het even afwachten zijn.. en ben ik benieuwd of er genoeg animo voor is. Maar ik vind het zo leuk om te doen! 

Steeds als ik lekker bezig ben met het maken van leuke spullen, krijg ik weer nieuwe ideeën en ik word alleen maar enthousiaster naarmate de vorderingen. Hopelijk worden jullie er ook enthousiast van en genieten jullie er net zo van als ik! 

Mijn doel hiermee is om je huis een leuke twist te geven, leuke accessoires maken je huis. Momenteel hou ik alles heel naturel zodat het wel in elk interieur in te vullen is. 

De woonketting is ook een ontzettend leuk item voor in huis, al zeg ik het zelf! Het is heel leuk om deze leuke woonslinger op te hangen aan je muur. En het geeft direct sfeer! Bij onderstaande foto's heb ik hem simpel als decoratie gebruikt, maar je kan hem natuurlijk ook een twist geven door het niet alleen decoratief te laten werken, maar je kan hem ook een functie geven. Knijpertjes ertussen en hij geeft doel als een hippe kaarten slinger. Hoe leuk is dat, zo kun je je mooiste kaarten of foto's, ook eens op een andere manier bekijken. 


Bij genoeg interesse kan je deze woonketting ook bij mij bestellen, jou gewenste lengte, en de keuze met of zonder knijpertjes. Je krijgt standaard 2 maten kralen in de slinger. En de prijs hangt af van de door jou gekozen lengte.

In het vorige blogje zag je al een stammetje met een donkergrijs koord met kraal. Maar nu heb ik ook stammetjes met lichtgrijs koord en 2 kraaltjes. Ook de potjes/vaasjes/waxine glaasjes zijn sinds vandaag geboren.

Aanstaande zaterdag 26 april - KONINGSDAG! Sta ik op de vlooienmarkt op het Zandeveltplein in 's-Gravenzande. Ook daar is de woonketting te bestellen. Natuurlijk zal er een voorbeeld beschikbaar zijn, zodat je hem even in het 'echt' kan bekijken.

De overige items, zoals de stammetjes, de gezellige potjes, en diverse sleutelhangers .. en meer? Zijn direct te koop voor leuke prijsjes! Dus ben je in de buurt, kom me gezellig opzoeken!

Geen opmerkingen: