24 april 2014

De tussenstand

De tussenstand tot zover. Al eventjes geen blogjes meer met interieur, maar dat is omdat ik hard aan het werk ben geslagen met deze en andere creaties die je hier momenteel voorbij ziet komen. 

Ik begon een paar weken geleden met deze varianten, de stammetjes met een leertje. Alleen was ik nog op zoek naar een goede afwerking, en eindelijk heb ik die dan gevonden. En het resultaat mag er ook wel zijn, vind ik zelf! 

Naast deze, heb ik ze ook met textieldraad met een kraal, in 2 kleuren, donkergrijs of lichtgrijs. In de vorige post zie je oa de lichtgrijze waar 2 leuke kralen aanzitten. 

Al deze stammetjes hebben een diameter van ongeveer 10cm. Leuk te gebruiken als onderzetter voor een klein vetplantje, cactus, of zoals hier een leuk beeldje/kaarsenstandaard. Leukt elk interieur op! 




Geen opmerkingen: