16 april 2014

Creatief met hout!

Vandaag kreeg ik mijn bestelling binnen. Ik had al wat andere dingen in huis, zodat ik gelijk kon starten mocht mijn bestelling binnenkomen. Helemaal blij toen ik het dus vandaag kreeg, want dan kon ik gelijk lekker beginnen met de creabea uithangen.

Zo had ik al wat stammetjes thuis liggen, in de vorige post kon je zo ook al terug vinden, deze zijn voorzien van leren riempjes, en kan je dus binnenkort cadeau krijgen als je meedoet met de winactie. Maar nu heb ik ze dus ook met lint en een kraal!

Wat ik met de hele grote kralen ga doen moet ik nog even bedenken, maar dat gaat vast goedkomen. Tot zover heb ik dus leuke sleutelhangers, en 2 verschillende stammetjes te gebruiken als onderzetter. Alles handgemaakt, dus exclusief en altijd verschillend. 

Deze foto's heb ik vanmiddag gemaakt voordat ik begon met knutselen, en na afloop. Ik ga nog veel meer maken, en later kan je dit ook terug vinden in een webshop! BrenStijl goes webshop! Hier in mijn omgeving heb ik deze items nog weinig gespot, dus vond ik het wel zo leuk om hier lekker mee bezig te kunnen zijn. Heerlijk! Dus hou het hier in de gaten. Verdere informatie volgt. :)

Ennuh zegt het voort in omgeving Westland! 




Geen opmerkingen: