25 februari 2014

Te koop!

Alweer even geleden! Ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe bloggende wereldje, en ik heb er niet altijd tijd voor, maar ik zal proberen wat vaker tijd te gaan maken! Leuke foto's van ons interieur ed.

Nu even iets anders, zeker ook met interieur te maken. Of om jou interieur mee aan te vullen! Ik heb namelijk wat te koop staan, het staat ook op marktplaats, dus daar kan je natuurlijk ook naartoe om contact met me op te nemen.

Zo heb ik in de aanbieding, een witte kroonluchter! Knalt lekker in je interieur met een afzonderlijke kleur muur. We hebben hem al een jaar of 3, eerst in ons appartement, en daarna in ons huis waar we nu wonen. Maar zoals altijd, veranderd je interieur, en zo ook die van ons. Deze lamp is nu dus over. Een echte blikvanger in je huiskamer!

Daarnaast ook nog een retro - vintage opa en oma stoel in de aanbieding. we hebben er 2 van, maar 1 houden vinden we toch wat fijner. Het staat nu in de weg. Dus bekijk die advertenties, en wie weet staan of hangen 1 van deze blikvangers binnenkort bij jou thuis.

Hieronder even wat sfeerbeelden van ons huis in 'oudere' staat. Om zo ook een beeld te krijgen van de kroonluchter. Klik hier voor de advertentie http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/lampen-kroonluchters/m782805421-witte-kroonluchter.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

En de stoel :) http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/fauteuils/m782387855-fauteuil.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller





Geen opmerkingen: