8 maart 2014

Schoolstoeltje

Enige tijd geleden heb ik bij een leegstaand schoolgebouw een oud houten schoolstoeltje gescoord. Echt zo één waar ik vroeger ook op heb gezeten toen ik nog mini me was, in groep 1&2. Helemaal leuk! Natuurlijk moest dit stoeltje wel een ander uiterlijk krijgen, dus moest hij wel even gepimpt worden! De zwarte rubberen omhulsels van de poten af, en verven maar! Ik heb me laten inspireren door de Eames stoelen van Vitra, die met dat houten onderstel. Zo is het net een soort mini Vitra alias Retro schoolstoeltje. Totaal was ik voor dit stoeltje 13,50 euro kwijt. 5 euro voor het stoeltje, 6 euro voor de verf en 2,50 voor het schuurpapier. Een uniek do it yourself exemplaar.

Ook een DIY, het konijn! Deze heb ik zelf niet gemaakt, maar deze is gemaakt door de zus van mijn schoonzus. Wat kan die haken zeg!







Geen opmerkingen: