17 januari 2014

Woningfotografie

Vandaag weer eens wat anders dan anders. Foto's maken voor een huis dat in de verkoop gaat! Ook best leuk om te doen! Dus vond ik dit ook zeker een post waard. Gisteren is de bewoonster in kwestie lekker aan poets geslagen om het huis voor vandaag tiptop in orde te hebben. Helemaal netjes, en schoon aan alle kanten. En ideaal voor de foto's. Ze was er dan ook helemaal blij mee, en het huis dat van alle luxe is voorzien staat nu te koop! Bekijk hem nu hier -> http://www.jaap.nl/te-koop/zuid+holland/delft+en+westland/monster/2681tn/gruttostraat+15/13292943/overzicht/?search=/koophuizen/zuid+holland/delft+en+westland/monster

Nu lijkt me het best leuk dit vaker te gaan doen, dus bij deze geef ik aan.. wil je je huis verkopen en heb je foto's nodig? Stuur me gerust een mailtje en misschien fotografeer ik binnenkort jou huis wel! Ook makelaars wil ik zeker helpen voor goede foto's! mail@brensel.nl























Geen opmerkingen: