14 januari 2014

Draadmand

Een paar weken geleden kocht ik bij de Hema deze draadmand - Hema verkocht deze mand als wasmand - inclusief wielen. Als wasmand ging ik hem niet gebruiken, dat was voor mij al snel duidelijk, aangezien ik al 2 grote ijzeren tonnen van Ikea als wasmand heb, de welbekende Knodd! Nee dit werd gewoon een woonkamer accessoire, voor bijvoorbeeld een paar kleden in te mikken, en zonder de wielen vind ik hem stiekem ook nog veel mooier! ;)

Ik heb hem gekocht met de kortingsbonnen die we pasgeleden bij de stapel wekelijkse folders hadden gekregen, zo pak je gelijk even lekker korting mee! 

Voor de mensen die zich afvragen waar ons groot uitgevallen bureaulampje vandaan komt.. Loods 5! 
Merk Zuiver. De kussens varieren van Hema, Ikea, H&M, en Loods 5 + DIY!



Geen opmerkingen: