1 augustus 2014

HK Living hanglamp


We moesten er even geduldig voor zijn, maar hij is er dan eindelijk, onze HK Living lamp! Deze week kwam hij binnen, en sinds gisteravond hangt hij eindelijk. Het was even wachten op mn vader ;) De haak zat al in het plafond, alleen moest er nog even een gootje en snoerkoppeling plaatsvinden. Echt een papa taak, aangezien mijn mannetje niet zo creatief is aangelegd geven we dit soort werkzaamheden altijd maar uit handen. Hoera voor mijn vader die nu de lamp heeft opgehangen!

*ps, de foto's worden iets donkerder door blogger gemaakt.. baalmoment.



Daarbij ook even oog voor de spullen op de tafel. Deze fruitschaal is van PT (present time) en heb ik pas geleden gekregen van een vriendin voor mn verjaardag bij ons uitstapje naar Loods5. Zelfs je fruit word er aantrekkelijker door. Ook de stam kocht ik bij loods5. De combinatie op deze bij elkaar te zetten vond ik gelijk al mooi in de winkel.

En ja, op de achtergrond 1 van onze trouwfoto's. Deze is toch echt wel 1 van de favorieten. De manier van hoe mn jurk valt, het asvalt en het lijnenspel, en wij *hartje

De lijst is van Ikea, helaas niet meer verkrijgbaar. Zo jammer, want ze zijn zo mooi!


Maar oh ja, de lamp! We hebben er even voor gespaard, want voor 179,- is het wel een prijsje. *wij hebben hem voor 169,- bij Bol.com. En we hadden ook nog andere lampen in huis die we zat waren. De witte kroonluchter, en nog een plafondlamp met vertakkingen. Deze heb ik beide verkocht, dus er was een mooi bedrag gespaard voor deze nieuwe mint knaller!



In het raam is het ook steeds anders, het liefst zo rustig mogelijk, De grote pot en de glazen lichtbak zijn beide van Leen Bakker - de 101woonideeen collectie. Het witte konijn is van H&M Home.

Wat vind jij van de lamp? Zou jij hem ook thuis willen hebben? Hij is er trouwens ook nog een maatje groter, wij hebben de medium variant.


Geen opmerkingen: