16 juli 2014

Witte Stellingkast


Je hebt hem waarschijnlijk wel eens eerder voorbij zien komen, deze witte stellingkast van Praxis. Jawel, ren gewoon de bouwmarkt in en haal deze kast voor 15 euro. Het vergt even wat schroevenwerk, maar dan heb je wel een super industrieel kastje in je huis staan. Zet er wat leuke en goede opvallende items in, en klaar is je hippe kast!

Nu ben ik zelf wel een opruimwonder, dus altijd alles moet opgeruimd en netjes zijn, dus hou ik van veel opbergmogelijkheden, en niet teveel kleine frummels. Daarom 2 dozen en een grote paperbag!



Hier 1 van de 2 hema dozen die je voor 3 euro kunt halen, alle accessoires die ik regelmatig afwissel verstop ik in de doos. En zo nog wat kleine prullaria die ik niet wil laten rondslingeren door de woonkamer. De auto is uiteraard voor Javi, maar aangezien hij nog niet helemaal begrijpt wat voorzichtig spelen is, heb ik hem voor nu veilig bovenop gezet. Hij is zo leuk, mintgroen!! niet geheel onbelangrijk, en de deurtjes kunnen open, 2 surfplanken op het dak, ik zeg awesome! Deze plastic fantastic komt van de Kruitvat, 14,99.



Eindelijk, de wooden hand! Ik was al een tijdje op zoek. Oke, ik had hem al 100 keer in mn handen gehad, maar nam hem elke keer niet mee, want hij was er wel goedkoper. Misschien wel ja, maar ik greep altijd mis. En gisteren waren we een dagje in Amsterdam, en ik zag de HAY shop en dacht gelijk, de hand!! nu neem ik hem mee! Zo gezegd zo gedaan. De hand kost 22 euro - Hay en is verkrijgbaar is verschillende maten en prijzen. Ik heb de M. De & kocht ik ooit bij de Kwantum.




En dan deze bovenstaande schedel-fles, nu nog wel, maar hij kan ook als vaas als die leeg is. Gekocht bij de Xenos voor 5,99, met een chemisch goedje inside. Ik ga het niet drinken, want het schijnt een cocktail te zijn. Maar ik laat hem voor nu lekker groen zijn. Ben ik het zat, doet de gootsteen wonderen en is het een echte vaas. 

Geen opmerkingen: