23 juli 2014

Kijkje in de keuken

Meestal is het woonkamer woonkamer en nog eens woonkamer wat jullie zien van mijn huis. Nu vond ik het tijd voor de keuken! Aangezien we die ook hebben ;) Toen we hier kwamen wonen zat deze keuken er al in, ik ben zoooo blij met de keuken, simpel, wit en strak, en het houten aanrecht, geweldig! 

We hebben een open keuken, de eettafel hebben we er sinds een paar maanden bij staan, want eerst stond die bij de rest van het woongedeelte, maar dit werkt toch wel het prettigste. De muur die je ziet waar de kraan zit, is de muur die je meestal als de hoek van onze kamer ziet. Daar waar Javi's hoekje is. 



De keuken is in een L-Vorm, met alles ingebouwd, ideaal! Oven/magnatron, Vaatwasser en de Koelkast Alles hou ik heel neutraal in de keuken, wit en houttintjes zoals je ziet, en de kleine accessoires zijn, hoe kan het ook niet anders, mint!



Ik ben gek op deze fluitketel! Ik ga hem cadeau aan mn mannetje voor zijn verjaardag. Hij geeft mij ook altijd iets waar hij zelf ook wat aan heeft, en ik dacht, bij gebrek aan inspiratie, laat ik dat ook eens doen. Hij is echt de man van de keuken, dus daar hoort ook een fluitketel bij ;) Het thee klaarmaken duurt iets langer dan je gewend bent met een waterkoker, maar dan heb je ook wel een pronkstukje op je fornuis staan. De fluitketel is van Le Creuset en kost zo'n 70 euro. Ik had het geluk met een mooie aanbieding en betaalde veel minder! Deze versie is de 2,1 liter. Je hebt ze dus ook kleiner.


En natuurlijk het welbekende Ikea krukje. Iedereen heeft hem wel thuis staan. Sinds we hem hebben is hij altijd naturel gebleven, maar omdat hij zo gebruikt was, zag hij er niet meer uit. Tijd voor een verfbeurt! Ik koos voor een mooie mintkleur van het Praxis mengverf staaltje, kleurnummer VG443.

Geen opmerkingen: