26 maart 2014

Ons interieur online op inrichting-huis.com

Deze week werd ik benaderd door Manfung - oprichter van verschillende interieurblogs. Helemaal hip en happening om via het world wide web iedereen te laten meegenieten van diverse interieur en woonideeën, en zo ook om iedereen die het maar wil zien te laten meekijken in het huis van een ander.

Iedereen heeft eigenlijk altijd wel interesse in het huis van een ander. Ik betrap mezelf er altijd op dat ik altijd bij huizen naar binnen kijk, en dan niet voorzichtig, maar gewoon ook goed! Ik sta nog bijna niet met mijn handen tegen het raam.

Goed, to the point, ik kreeg dus een mail met de vraag of ik mijn huis wilde laten zien op zijn Blog Inrichting-huis.com, want hij was mij op het spoor gekomen. Had deze en mijn andere website brensel.nl gezien en hij vond onze inrichting helemaal leuk. Natuurlijk wilde ik dat wel! Ik kreeg een mail terug met daarin wat vragen 'een soort interview' en stuurde de foto's toe. Het resultaat is vanaf nu dus te bekijken op deze blog!

Benieuwd naar het interview? Klik op de link om de blog te bekijken!
http://www.inrichting-huis.com/maak-kennis-met/brenda-scholtes-en-haar-interieur-inrichting/

Geen opmerkingen: