30 maart 2014

Insta-stijl

Instagram is een plek waar ik veel inspiratie opdoe en tegenkom. Echt een verslaving op het gebied van wonen, en daarnaast is het ook leuk om zelf je eigen foto's daar te delen, waar niet heel facebook op zit te wachten. Bij mezelf is het een mix van interieur, fashion en persoonlijke dingen. Ik ben dan ook in privĂ© status op instagram. Laat alleen mensen toe die ik op het eerste gezicht kan 'vertrouwen', en dezelfde interesses hebben. 


1. Konijn van de Kruidvat, harten broodplank van Hema, en theekan en kopje van Douwe Egberts.  2. Huis werd veranderd, onze salontafel/kist staat nu naast de box, schoolstoeltje erbij, echt een plekje voor Javi, alle decoratie erop moest ik even kwijt vanwege de veranderingen die plaatsvonden in de woonkamer.


3. Al die tijd op zoek naar boomstammetjes, ligt er gewoon een stam in je achtertuin. Mn broertje heeft de stam aan plakken gezaagd en dit zooitje ligt nu lekker te drogen. 4. Deze leuke slinger van Jute kocht ik bij de Xenos, wat hebben ze daar toch altijd leuke simpele en fijne spullen! Gelijk sfeertje in de tuin met dat lekkere weer!


5. Prachtig die bloesem bomen, bij ons in de buurt is een straat die volstaat met deze bomen, heel mooie gezicht, een heel mooi wit lijnenspel! 6. Manlief en onze babyboy, ze hebben echt dezelfde ogen - en ook nog eens dezelfde blouse ;)


7. Vorige week vrijdag was ik met mn mannetje een dagje naar Haarlem. Deze leuke ton hebben we meegenomen. We hadden hem al eerder gespot in Haarlem, toen niet meegenomen. Nu toch maar wel gedaan in een leuke grijsgroenig kleurtje! Souvenir uit eigen land. 8. Deze flinke ranonkels kreeg ik van mn moeder, zoals je ziet op dezelfde plek als foto 2, hier wat meer georganiseerd. Zoals onze kleine knul nog niet officieel kan zitten spelen op die plek is het nog altijd ideaal voor decoratie :)

Geen opmerkingen: