31 juli 2014

Duur vs Goedkoop

Design is mooi, ik ben er echt fan van, alleen mijn portemonnee niet. Ook al zou ik het willen, het kan niet altijd. Er is zoveel moois te vinden, zeker in mijn favoriete kleur mintgroen. 

Het liefst neem ik alles mee als ik het tegen zou komen! Oke, het probleem waar laat ik het doet zich dan wel voor.. maar daar kom ik dan uiteindelijk met wat schuiven en verplaatsen ook wel weer uit. 

Gelukkig hebben we voor mijn hobby interieur invulling op gebied van woonaccessoires ook goedkope varianten. Ze zijn niet altijd mint, maar 'Hay' zwart en wit zijn ook heel fijn om de mint collectie mee aan te vullen!



HK Living, Present Time (PT), HAY, Ferm Living, zijn wel wat van mijn favoriete design merken geworden is de loop van de tijd. Present Time is daar de redelijk goedkopere van. De producten zijn wat betaalbaarder dan de grotere merken en ook mooi. Bovenstaand gaat hier om de kandelaars, de 4 draadmandjes als set, de betonnen kaarshouder en de medicijnboxen. Deze zijn redelijk betaalbaar, en hoe leuk is de omkeerbare kandelaar! Ik vind ze allen heel leuk en mooi, maar weet niet of ze allemaal ooit thuis te vinden zullen zijn, iets met mn huis is te klein. 

De grote HK Living lamp hebben we sinds kort in huis, hij hangt nog niet, maar zodra die hangt zullen jullie dat zeker weten :) En ja het kussen.. Ik zeg altijd maar een kussen is nooit weg, en deze van HK Living is ook weer erg fijn, leuk met de prints! De grote draadmand vind ik zo mooi! Deze is van Ferm Living, hij bestaat in 3 verschillende maten en dus ook verschillende kleuren. De mint variant vind ik ook erg mooi, maar misschien dat ik zelf ook wel voor de zwarte zou kiezen. Er kan ook een deksel op, en met een beetje geluk krijg je hem er bij loods5 gratis bij ;) 


En dan nu de budgetversies. Heel wat artikel hiervan heb ik wel in huis of wilde ik ooit in huis halen. Hema en Ikea zijn hier de winkelbronnen. De hema plaids heb je in veel varianten, ik heb er dan ook al wat verzameld in de tussentijd, ze zijn zo fijn, en ook een plaid is nooit weg, het staat gezellig bij je bank, geeft warmte en sfeer. De wasmand van de hema gebruik ik thuis mooi niet als wasmand, ik heb de wielen er zelf niet opgezet, dat vond ik 'te goedkoop', hij is ook zeker heel mooi en hij bestaat in zwart wit. Daarbij de canvasmand van Hema die sindskort te koop is, is geweldig! Gek op manden hier, want opruimgelegenheid kan je nooit genoeg hebben! Ze zijn lekker groot en goed stevig, perfect! De lampen van Ikea zijn ook geweldig, vooral de klemlamp is zo leuk, hij heeft wel wat industrieels en stoers! De kandelaar van Ikea heb ik ook al 100 keer in mijn handen gehad, maar hij steeds nog steeds in de schappen. Het wandrek van Hema vind ik trouwens ook prachtig en zo leuk, als ik ooit weet waar, dan komt die in huis. Voor nu blijf ik kwijlen en kijken naar anderen die hem wel in huis hebben :) 

Geen opmerkingen: