26 april 2014

InstaStijl

 Afgelopen maand in beeld - by instagram. Voor degene die me niet volgen op instagram, bij deze een klein overzicht van deze afgelopen maand. Het einde van april (doetwatdiewil) 2014 is in zicht!
In omgekeerde volgorde, bovenaan eind april, onderaan begin april :)



1. Pasen, vandaar het konijn. De plantjes kreeg ik van mn vader, want hij vervoert deze plantjes, dus regelmatig krijgen we wat plantjes van hem. De potjes zijn uit, en de zakjes van de groenteboer doen wonderen. Goeie budget tip! 2. De poster die ik bij Elske haar blog, http://www.elskeleenstra.nl/, heb uitgeprint moest ook nog even een eervolle vermelding krijgen op Instagram. Daar creĆ«er je gewoon even een leuk plaatje voor. En ook via haar Instagram-feed een vermelding gekregen in het lijstje met haar favorieten.


4. Mijn werkzolderkamer was hoognodig toe aan enige opruiming, en wat aanpassingen. De open kast stond vol met dozen, maar ik wilde het even wat opener hebben/en sfeervoller. Dus hup, dozen eruit, en zelf nog even uitgezocht, en die achter de kast opgestapeld (je ziet ze rechts staan) Dit is het eindresultaat, veel dozen, maar je moet toch al die kleine spullen ergens in opbergen en het is dan ook een werkkamer :) 5. Javi maakte voor papa's verjaardag ook een klein kunstwerkje. Naast de handafdrukjes op andere papiertjes maakte hij deze creatieve uitspatting. Dat verdiende een plekje boven zijn box! 


5. Mannetjelief was 10 april jarig en kreeg een dag te laat zijn cadeautje. Hij zegt altijd iets te willen waar je beiden iets aan hebt, dus deze fluitketel was echt een goede uitkomst. Ik blij - en hij heeft er wat aan. ;) Daarnaast had die ook nog wat kleding van me gehad, dus opzich is hij wel aardig goed verwend! 6. Ik stond met mijn foto en de schommelstoel die ik begin dit jaar won bij Teleukhout met een kleine advertentie in de EVA, stomweg nooit eerder hier een blogje aan besteed, maar zeker nog wel even een kleine vermelding waard! Het blijft leuk om je eigen plaatjes in een magazine te zien!

Geen opmerkingen: