14 januari 2014

Design stoel gewonnen!

Enige tijd geleden won ik een stoel bij Te Leuk Hout via Instagram. 

Te Leuk Hout is een superleuke online webshop met geweldig leuke design meubels, accessoires, en natuurlijk leuke houten meubels en andere houten spullen. 

Ik was echt door het dolle heen toen ik te horen kreeg dat ik de stoel van de winactie had gewonnen via instagram! Het ging ongeveer zo.. ik werd wakker, zette mn telefoon aan, en kreeg een watsapp bericht binnen van een vriendin... JE HEBT DE STOEL GEWONNEN!! ECHT WAAR!! HET STAAT ER NET OP!! *afbeelding .. ik dacht dat mn ogen nog dicht zaten of iets in die richting.. en ging dus snel naar Instagram zelf, getagd bij te leuk hout.. winnaar @brensel! WHUT??!!  ik geloofde het nog steeds niet, maar toch ook weer wel, in ieder geval. ik was me toch blij! Ik liep een mini polanaise met mezelf door het huis, en later met Javi. Hoe gaaf is dat, gewoon een te vette design stoel gewonnen van Eames.
Ok, ok, welliswaar een replica, maar dat mag de pret niet drukken, hij is perfect! 

Voor de kerst kreeg ik de stoel toegestuurd, leuk voor de kerst een geweldig nieuwe stoel in huis! Daar bleef het even bij, want in elkaar zetten werd wat moeilijk. Helaas verkeerd onderdeel in de doos. 
Na contact kwam Tim van Te leuk hout zelf persoonlijk langs om het op te lossen en de stoel in elkaar te zetten. Ondertussen had ik in huis al lopen schuiven om een mooi plekje vrij te maken voor de stoel.

De dag erna de foto's gemaakt, met daglicht is toch vaak wat mooier om te zien! ;) 
Ik geniet er elke dag van, wat een mooie stoel, daar gaan we heel wat plezier aan beleven ! :)




Stoel - TE LEUK HOUT - www.teleukhout.nl
© Brensel Fotografie 2014





2 opmerkingen:

Angelina zei

Nog steeds jaloers haha! :P Nee nogmaals gefeliciteerd hoor meid. Prachtige foto's!

Unknown zei

hahaha jaa hij is echt te gek! dankje ;) hihi